Skip to content
Home » News » פירוש מזלות – מזל אריה

פירוש מזלות – מזל אריה

    מזל אריה

    פירוש ההורסקופ לפי האסטרולוגיה. מה התכונות והמאפיינים, פירוש לאישה וגבר. זוגיות, קריירה, כסף ומשפחה.

    תכונות ומאפיינים

    אלמנט: אש

    איכות: קבועה

    צבע: זהב, צהוב, כתום

    יום: יום ראשון

    כוכב שליט: שמש

    התאמה זוגית עם מזלות: דלי, תאומים

    מספרי מזל: 1, 3, 10, 19

    טווח תאריכים: 23 ביולי – 22 באוגוסט

    פרשנות לפי האסטרולוגיה

    אנשים שנולדו במזל אריה הם מנהיגים טבעיים, הם דרמטיים, יצירתיים, בטוחים בעצמם, דומיננטיים וקשה מאוד לעמוד בפניהם, זכר מסוגל להשיג כל דבר שהם רוצה בכל תחום בחיים שהוא מתחייב אליו. יש כוח ספציפי להורסקופ של מזל זה ולמעמד שלו בטבע כמלך הג’ונגל . למזל זה יש חברים רבים מכיוון שהם נדיבים ונאמנים. הבן אדם הזה לרוב יהיה בטוח בעצמו ומושך הרבה אנשים סביבו. בגלל שמזל אריה הוא תחת כוכב השמש הוא מסוגל לאחד קבוצות שונות של אנשים ולהוביל אותם ביחד.

    אריה שייך לאלמנט האש, ממש כמו מזלות טלה וקשת. זה מאפיין אותם בלב חם,  ביכולת לאהוב את החיים,  הם תמיד מנסים לצחוק וליהנות. נשים תמיד מסוגלות להשתמש במוחם כדי לפתור אפילו את הבעיות הקשות ביותר, הם יקחו יוזמה בקלות לפתרון מצבים מסובכים שונים. בזכות שליטת השמש, הם מחפשים מודעות עצמית ובצמיחה מתמדת של אגו. הם מודעים לרצונותיהם ולאישיותם, הם יכולים בקלות לבקש את כל מה שהם צריכים, אך באותה מידה הם יכולים להזניח באופן לא מודע את צרכיהם של אנשים אחרים במרדף אחר רווח אישי או מעמד.

    קריירה עבודה וכסף 

    בני אדם  במזל אריה הם אנרגטיים מאוד ונוטים להיות עסוקים תמיד בעבודה שלהם. הם שאפתניים, יצירתיים ואופטימיים וברגע שהם יתמסרו לעבודתם הם יעשו הכל בדיוק כמו שצריך. משרות המאפשרות ביטוי פתוח של כישרון אמנותי, כגון משחק ובידור הם אידיאליות. גם תפקידים של ניהול, חינוך ופוליטיקה מתאימים גם הם, כמו גם כל דבר שמציב אותם בעמדת מנהיגות שמתאימה להם באופן טבעי.

    מזל אריה אוהבים לעבוד בעבודות חדשניות, ולמרות שכסף קל להם, הם מוציאים אותו פחות באחריות מאשר מזלות אחרים. לרוב נדיבים במיוחד, הם יכולים לספק לחברים רבים עזרה כספית, ולתמוך בהם בתקופות לא טובות.

    אהבה, זוגיות ומין 

    כשהם מאוהבים, הם מהנים, נאמנים, מכבדים ונדיבים מאוד כלפי יקירם. הם ייקחו את התפקיד של המנהיג בכל מערכת יחסים, ויסמכו מאוד על הצורך שלהם בעצמאות וביוזמה. לפעמים זה יכול להיות מעייף עבור בן הזוג, במיוחד אם הם מתחילים לכפות את רצונם ולארגן מלכתחילה דברים שלא שלהם. כל מזל אריה זקוק לבן זוג שמודע לעצמו, נבון וברמה אינטלקטואלית זהה להם. בן הזוג שלהם צריך גם להרגיש חופשי.

    חיי המין הם הרפתקה, הם מהנים ונמרצים מאוד. זה מישהו שיש לו הבנה ברורה של הגבולות בין מין לאהבה, אך עלול שלא לראות עד כמה חשובה האינטימיות והקשר הרגשי לאיכות חיי המין שלהם. כל גבר או אישה זקוק לבן זוג מנוסה  כדי למצוא סיפוק אמיתי במערכת יחסים משמעותית.

    מזל אריה גבר

    הוא רוצה שיתייחסו אליך כאל מלך במערכות היחסים הזוגיות שלו, לבנים יש צורך פנימי אמיתי שכל האנשים עם הכבוד העצמי העמוק צריכים להרגיש אותם. גבר התוכניות איתו תמיד גדולות ודרמטיות, מדובר באדם שנותן מתנות רבות כשהוא מאהוב, כל בת זוג שרוצה להיות עם גבר שהוא מזל אריה  צריכה להוכיח שהיא ראויה לו. זכר יאהב מחמאות, ולמרות שהוא נראה בטוח בעצמו, הוא זקוק לשבחים רבים כדי להתחיל להרגיש בטוח גם סביב חברים קרובים.

    כמה שמזל אריה הוא  רומנטי ונלהב זה גן  גבר זה שלעיתים רחוקות יבחר באישה שלא מתאימה לו במראה החיצוני שלה ו שאינה גורמת לו להראות טוב בעיני קבוצות ספציפיות של אנשים קרובים אליו. מזל אריה לוקח את  התפקיד של רווק נצחי,תמיד מנסה לחגוג את הרווקות שלו עד הסוף ולהיות עם נשים רבות. הוא ישים את עצמו במרכז תשומת הלב, ויצפה מהבת הזוג שלו ליחס שווה.

    מזל אריה אישה

    נשים הן מאוד חמות ומונעות על ידי הרצון לאהוב ושהבן זוג שלהם יעריץ אותן, וכמו כל שאר האנשים שנולדו תחת מזל האריה,  הן אוהבות להיות באור הזרקורים. כדי להכיר ולהשיג נשים כאלה אתה  צריך להתייחס אליה היטב, לכבד אותה, להחמיא לה ולראות שהיא מתאימה לקיים אורח חיים מהנה ומפואר . אישה במזל אריה מעריכה בני זוג רומנטיים ותצפה להיות מרכז עולמו של הבן זוג שלה, ולהעניק לאדם שהיא אוהבת את אותו יחס מלכותי. ההורוסקופ של מזל אריה מאפשר היכרויות עם בת זוג שדורשת קבלה של פגמיה והערצה לתכונותיה. היא לא אוהבת להתמודד על אהבה ורוצה לקבל בהירות לגבי תפקידה בחיי בן זוגה.

    מזל אריה לפי היהדות, התנך, הקבלה והגמרא 

    אריות מוזכרים 100 פעמים בתנ”ך . באסטרולוגיה, מזל אריה מיוצג על ידי אריה טעון. זהו סמל של ביטחון, כוח, נחישות ותחושה של בני מלכים.

    הקשר של הקבלה במזל אריה  הוא בעוצמת הכוח והעוצמה שהאריה מקיף. אריה בתנ”ך הוא מלך כל המלכים, ומסמל את המשיח.

    האריה חזר לכדור הארץ כמתנת אלוהים והוא אמור לגרש את הנחש הרשע, השטן. כשם שהאריה הוא מלך הג’ונגל, אלוהים הוא המלך הכל יכול.

    הגמרא  מפרשת את אלוהים כאריה משבט יהודה שמטרתו להציל אותנו מכל חטאינו.אלוהים השתמש בכוכבים כהמחשה להבטחתו לתת לאברהם זרע אינספור (בראשית טו, ה). לפיכך, בכל פעם שאברהם הרים את עיניו לשמי הלילה, הייתה לו תזכורת לנאמנותו של אלוהים ולטובו. פסק הדין הסופי של כדור הארץ ילווה באירועים אסטרונומיים הנוגעים לכוכבים

    מפורסמים שנולדו במזל אריה

    מדונה ,דניאל רדקליף, ג’ניפר לופז, ברק אובמה, סנדרה בולוק, מילה קוניס, קיילי ג’נר, ג’יי קיי רולינג

    דילוג לתוכן