Skip to content
Home » News » רשימת אתרים עם תמונות חינם

רשימת אתרים עם תמונות חינם

    אתרים עם תמונות חינם

    הרשימה המלאה של אתרים להורדת תמונות בחינם

    בין אם אתם בעלי האתר, כותבי תוכן, מעצבים, צלמים או פעילים באופן קבוע ברשתות חברתיות, אתם תצטרכו להשתמש בתמונות באיכות גבוהה שאתם מוצאים דרך האינטרנט. הבעיה היא שאתם צריכים להוריד תמונות שהם חוקיות במידה ואתם רוצים להשתמש בתמונות אלו בצורה מסחרית באתרים שלכם או בעיצובים שלכם. קשה למצוא תמונות בחינם ורוב התמונות האיכותיות הם בתשלום. לכן הכנו לכם רשימה של אתרים שמכילים מילוני תמונות בנושאים שונים שאתם יכולים להוריד ולהשתמש בהם בחינם ללא זכויות יוצרים.

    מה לגבי זכויות שימוש בתמונות החינמיות ?

    כמעט לכל התמונות באתרים החינמיים שצייינו יש רישיון Creative Commons Zero (CC0). המשמעות היא שתוכל להעתיק, להתאים או להפיץ את התמונות – אפילו למטרות מסחריות – מבלי לדרוש את הסכמת המחבר. במילים אחרות, עשו איתם מה שתרצו!

    סוגי רשיונות וזכויות לשימוש בתמונות באינטרנט

    שימוש בתמונות יכולים  ליצור יותר קליקים ולהגביר את המעורבות ואחוזי ההצלחה שלך. זה כנראה קשור לעובדה ש -90% מכלל המידע שמועבר למוח הוא חזותי, בעוד שהוויזואליות מעובדת פי 60,000 מהר יותר במוח מאשר טקסט. איפה בדיוק תוכלו למצוא את התמונות האלה בחינם  מבלי להיכנס לסוג כלשהו של הפרה של זכויות יוצרים?

    אבל ראשית, בואו נעבור על כמה תנאים בסיסיים של שימוש תמונות בחינם ללא תמלוגים.

    ללא תמלוגים: זה מאפשר לך להשתמש בקניין רוחני מבלי לשלם תמלוגים או אגרות רישיון.

    קריאייטיב קומונס: ניתן להשתמש בתמונות אלה בחינם מכיוון שהאמן ויתר על זכויותיו ליצירתם. עם זאת, עיין תמיד בתנאים לפני פרסום תמונות אלה.

    נחלת הכלל: אם תמונה כלשהי נוצרה בארצות הברית לפני 1923, היא חלק מהנחלת הכלל. פירוש הדבר שמותר לך להעתיק, לשנות או להפיץ תמונות אלה ללא אישור.

    ייחוס: אתה יכול להשתמש בתמונות אלה כל עוד אתה נותן קרדיט למחבר.

    שימוש מסחרי: מותר להשתמש בתמונות ללא תמלוגים לכל סוג של מיזם עסקי.

    חברות: עליכם להירשם לאתר בכדי להשתמש בתמונות ללא תמלוגים. אתרים מסוימים יחייבו אותך בגין חברות.

    למה אתם חייבים להשתמש בתמונות באתר שלכם

    מחקרים מראים שאנשים זוכרים 80% מה שהם רואים ורק 20% מה שהם קוראים. למעשה, יש מחקרים המראים כי 65% מהאנשים לומדים רק בזכות אלמנטים חזותיים. מחקר חדש מצא גם כי המוח האנושי יכול לעבד תמונות תוך פחות מ -13 אלפיות השנייה. נתונים סטטיסטיים אלה ורבים אחרים  מחזקים את הרעיון שתמונות הן אמצעי תקשורת רב עוצמה. אולי, התפקיד החשוב ביותר שלהם הוא שהם מסירים מחסומי שפה, שכן כולם מבינים בקלות אותם ברחבי בעולם.

    דילוג לתוכן