Skip to content
Home » News » רשימה של כל סוגי האגוזים

רשימה של כל סוגי האגוזים

    סוגי האגוזים

    הרשימה המלאה של סוגי האגוזים

    ישנם סוגים רבים של אגוזים ופיצוחים למאכל בעולם. האגוזים הם מקורות עשירים לחומרים מזינים, סיבים, חלבונים ושומנים בריאים. זני אגוזים בריאים כמו שקדים, אגוזי מלך, אגוזי מקדמיה ואגוזי ברזיל נקשרו לבריאות לב. רוב הזנים של סוגי אגוזים בריאים מכילים נוגדי חמצון כגון ויטמין E המסייעים להגביר את המערכת החיסונית שלך. מכיוון שאגוזים מכילים רכיבים בריאים רבים, אנשים סבורים כי אכילת סוגים שונים של אגוזים היא דרך מצוינת להישאר בריאים.

    תוכלו למצוא ברשימה הבאה סוגים שונים של אגוזים בריאים לאכילה. תוכלו ללמוד גם על סוגי האגוזים הטובים ביותר לאכילה כשאתם בדיאטה או כשאתם רוצים להקטין את צריכת הפחמימות שלכם.

    צריכת אגוזים לירידה במשקל

    צריכת אגוזים לירידה במשקל מחקרים רבים מצביעים על העובדה שצריכה מוגברת של אגוזים קשורה לבריאות טובה יותר. לדוגמא, צריכת סוגים שונים של אגוזים עוזרת להורדת לחץ הדם, להפחתת הדלקת ולהפחתת הסיכון למחלות לב וסוכרת. למרות שהאגוזים קטנים יחסית ומכילים הרבה קלוריות, אין שום הוכחה לכך שאכילת אגוזים גורמת לעלייה במשקל. למעשה, שילוב אגוזים נוספים בתזונה עשוי אפילו לעזור לכם לרדת במשקל. בנוסף, צריכת אגוזים פופולריים כגון אגוזי ברזיל, אגוזי פקאן, צנוברים ואגוזי מלך עשויה לסייע בהפחתת הסיכון למחלות כרוניות מסוימות. מומלץ להשרות אגוזים במים לפני שאוכלים אותם, מכיוון שיש בהם רמות גבוהות של חומצה פיטית. צריכת חומצה פיטית בכמות גבוהה יכולה להזיק לבריאות, במערכת העיכול ומחסור במינרלים.

    אגוזי ברזיל

    אגוזי ברזיל הם האגוזים הגדולים ביותר ברשימת האגוזים. הם מהאגוזים הטובים ביותר לאכול כדי להגביר את רמות הסלניום שלך.

    אגוזי קשיו

    אגוזי קשיו הם סוג של אגוז לבן שהוא מגוון של אגוזי עץ. כמו בסוגים אחרים של אגוזים פופולריים, אגוזי קשיו הם מקור טוב לחומרים מזינים.

    אגוזי לוז

    אגוזי לוז הם סוג של אגוז עגול קטן בעל מרקם פריך כשנוגסים בהם.

    הערך התזונתי של אגוזי לוז גבוהים יותר מאגוזי מאכל רבים אחרים. זה יכול להיות בגלל העובדה ש -10 אגוזי לוז מכילים 8.5 גרם שומן. עם זאת, אגוזי לוז הם עדיין מהאגוזים המזינים ביותר, מכיוון שיש להם הרבה שומן רווי. כמו ברוב האגוזים הבריאים האחרים, אגוזי לוז הם מקור עשיר לויטמין E.

    אגוזי פקאן

    אגוזי פקאן הם סוג של אגוז חום בקליפה. הם האגוזים הכי טעימים לשימוש בקינוחים ובמאפים, אך כמובן שעדיף לאכול אותם גולמיים כדי לקבל את כל היתרונות הבריאותיים שלהם.

    אגוזי פקאן הם טעימים ביותר, בריאים ומזינים למדי. פקאן מכיל את  השומן הגבוהה ביותר מזנים של אגוזים למאכל, האגוזים והערמונים הם בעלי הרמות הגבוהות ביותר של נוגדי חמצון.

    אגוזי מקדמיה

    כשמדובר במציאת האגוז הכי טעים, אגוזי מקדמיה בדרך כלל נמצאים בראש רשימת האגוזים הטעימים ביותר.

    אגוזי מקדמיה הם אגוזים לבנים קטנים בקונכיות חומות עתירות שומן. עם זאת, בהשוואה לזנים אחרים של אגוזים למאכל, לאגוזי מקדמיה אין ערך  תזונתי בריא כל כך.

    אגוזי פיסטוק

    פיסטוקים הם סוג אגוז ירוק הנמכר בדרך כלל בקליפתם. בהשוואה לכמה אגוזים חומים ואגוזים לבנים, הפיסטוקים דלים בפחמימות ועתירים בחלבונים.

    זני אגוזים כמו פיסטוקים הם די עשירים בסיבים ויש להם רמות שומן נמוכות יחסית בהשוואה לאגוזים אחרים. אגוזי פיסטוק הם גם מקור תזונתי טוב של ויטמין B6 וחלבון.

    צנוברים

    צנוברים הם אחד הזנים הקטנים ביותר של אגוזים ברשימת האגוזים הבריאים למאכל. עם זאת, אין זה אומר שחסר להם ערך תזונתי.

    צנוברים הם סוג של אגוז לבן, הגשה של צנוברים מכילה כמויות טובות של ויטמין E ו- K, כמו גם מגנזיום, זרחן ונחושת. 

    עַרמוֹנִים

    ערמונים הם האגוזים הגדולים ביותר שאפשר לאכול ואחד הנמוך ביותר בשומן ובקלוריות.

    אחת הסיבות לכך שאכילת ערמונים מועילה לבריאותכם היא שהם דלים בקלוריות ועשירים בסיבים.

    דילוג לתוכן