Skip to content
Home » News » רשימה של כל הרשתות החברתיות המובילות

רשימה של כל הרשתות החברתיות המובילות

    כל הרשתות החברתיות

    רשימה של עשרות רשתות חברתיות מובילות ביותר בעולם. הסבר ופירוט על כל הרשתות החברתיות הקיימות בעולם שאתם חייבים להכיר ולדעת איך להשתמש בהם.

    המדריך המקיף לכל הרשתות החברתיות המובילות הקיימות בעולם

    בין אם אתה איש שיווק שמנוסה ברשתות החברתיות או משווק שמעוניין להיכנס לשיווק ברשתות חברתיות או בעל עסק המעוניין להגדיל את הרווחים שלו בעזרת  ברשתות החברתיות, כדאי להכיר את אתרי והחברות של הרשתות החברתיות הפופולריות  ביותר. זה יאפשר לך למקסם את הנראות וההכרה   של המותג שלך ברשתות החברתיות, ליצור  קשר  עם האנשים הנכונים ולהגדיל את המכירות בעסק שלך בעזרת קהל חדש שיכיר אותך בצורה יעילה יותר.

    רשימה מלאה של כל הרשתות החברתיות שאתם חייבים להכיר

    בשנת 2021 היו כ -3.77 מיליארד אנשים המשתמשים במדיה החברתית. וכשהסמארטפונים ומהירות האינטרנט הופכים להיות זולים יותר וקלים יותר לגישה, אנחנו צופים כי מספרים אלה יגדלו  עוד יותר. עד שנת 2025 יותר מ4 מיליארד אנשים ישתמשו ברשתות החברתיות באופן יום יומי.אז אם העסק שלכם לא קיים ברשתות החברתיות ואתם לא מקדמים אותו באופן רציף אתם עלולים להשאר מאחור ולתת למתחרים שלכם לעקוף אותכם.לפי המספרים הללו יש לכם פוטנציאל עצום להגיע לקהל מאסיבי ומעורב ברשתות החברתיות. וזה לא רק מוגבל לאתרי הרשתות החברתיות הפופולריות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.

    לכן, במאמר זה, אנו מציגים כמה מאתרי המדיה והרשתות  החברתיות הפופולריות  ביותר שנצפים  על ידי העולם כיום. אתה יכול לגלות אם פלטפורמת המדיה החברתית המועדפת עליך היא חלק מרשימה זו ואפילו ללמוד על פלטפורמות חברתיות אחרות  שתוכל להתחיל להשתמש בהן עוד היום ולהגדיל את הרווחים של העסק שלך.

    פייסבוק

    כמות משתמשים : 2.6 מיליארד

    פייסבוק הוא כיום אתר המדיה החברתית הגדול בעולם. עם 2.6 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש החל משנת 2021, אפשר לומר שכמעט כל משתמש ברשתות החברתיות נמצא בפייסבוק. אז זו פלטפורמה מצוינת עבור מותגים לשווק את המוצרים שלהם לקהל עצום.

    משתמשים יכולים לשתף הודעות טקסט, קישורים, תמונות וסרטונים עם חבריהם בפייסבוק. הם יכולים לעקוב אחר אנשים ודפים מפורסמים ולהגיב לפוסטים של אנשים בפלטפורמה. מותגים יכולים גם לקדם את המוצרים שלהם באמצעות מודעות בתשלום בפייסבוק.

    אינסטגרם

    כמות משתמשים : 1.2 מיליארד

    אינסטגרם היא אפליקציית מדיה חברתית לשיתוף תמונות ווידאו. זה מאפשר לך לשתף מגוון רחב של תוכן כגון תמונות, קטעי וידאו, סיפורים וסרטונים חיים. לאחרונה השיקה את IGTV לסרטונים בעלי  זמן ארוך יותר.כמותג, אתה יכול לקבל פרופיל עסקי באינסטגרם, שיספק לך ניתוח עשיר של הפרופיל וההודעות שלך ואת האפשרות לתזמן פוסטים באינסטגרם באמצעות כלים של צד שלישי.

    לינקדין

    כמות משתמשים : 690 מיליון

    לינקדאין הוא אתר  רשת מדיה חברתית למקצוענים ובעלי מקצוע  והוא פופולרי מאוד בקרב קהל B2B. בארץ הוא פופלרי בקרב קהילת ההייטק ומאפשרת לך למצוא עבודה.הפלטפורמה צמחה במהירות עם השנים והיא מונה כיום 690 מיליון חברים. חברים יכולים להרחיב את קשריהם המקצועיים בפלטפורמה, להציג את תיקי העבודות שלהם ולחפש ולהגיש מועמדות למשרות.לינקדאין היא גם פלטפורמה מצוינת לחלוק את המומחיות המקצועית שלך, מכיוון שהיא מאפשרת לחברים לפרסם פוסטים בבלוג השוכנים בפלטפורמה.

    טוויטר

    כמות משתמשים : 250 מיליון

    טויטור הוא רשת חברתית פופלרית ביותר אשר מאפשרת  לך לפרסם הודעות טקסט קצרות (הנקראות ציוצים), המכילות מספר מוגבל של תווים (עד 280), כדי להעביר את המסר שלך לעולם. עם הגדילה לקניות מקוונות ברשת , טוויטר נכנסת לתמונה ומאפשרת גם לקדם את העסקים שלך ואפילו לעשות קניות ישירות באמצעות ציוצים.

    יוטיוב

    כמות משתמשים : 1.9 מיליארד

    יוטיוב היא פלטפורמת שיתוף וידאו בה משתמשים צופים במיליארד שעות של סרטונים מדי יום. כדי להתחיל, אתה יכול ליצור ערוץ YouTube למותג שלך בו תוכל להעלות סרטונים למנויים שלך כדי להציג, לייק, להגיב ולשתף את התוכן שלך שמקדם את המוצר או העסק שלך.מלבד היותו אתר המדיה החברתית השני בגודלו, YouTube (בבעלות גוגל) ידוע לעיתים קרובות כמנוע החיפוש השני בגודלו אחרי גוגל. (אז אם אתה רוצה שהמותג שלך יהיה ב- YouTube, אני ממליץ לקרוא ב- SEO של YouTube).

    וואטסאפ

    כמות משתמשים : 1.5 מיליארד

    וואטסאפ היא אפליקציית העברת הודעות המשמשת אנשים בלמעלה מ -180 מדינות. בתחילה, WhatsApp שימשה רק אנשים לתקשורת עם בני משפחתם וחבריהם. בהדרגה אנשים התחילו לתקשר עם עסקים באמצעות וואטסאפ.וואטסאפ בנתה את הפלטפורמה העסקית שלה כדי לאפשר לעסקים להיות בעלי פרופיל עסקי, לספק תמיכת ללקוחות ולשתף עדכונים עם הלקוחות אודות הרכישות שלהם. עבור עסקים קטנים היא בנתה את אפליקציית WhatsApp Business ואילו לעסקים בינוניים וגדולים יש את ה- API של WhatsApp Business.

    טיק טוק

    כמות משתמשים : 0.5 מיליארד

    TikTok פופולרי בטירוף בקרב הילדים בימינו. אם אתה מתחת לגיל 16 אז זה המקום להיות בו. TikTok היא אפליקציית וידיאו חברתית המאפשרת למשתמשיה לשתף סרטונים קצרים. יש שפע של מדבקות, פילטרים ותכונות מציאות רבודה להוסיף לסרטונים שלך. TikTok פופולרי ליצירת קליפים קצרים של 3 עד 15 שניות. ניתן גם ליצור סרטוני לולאה קצרים של בין 3 ל -60 שניות.

    סנאפצ'אט

    כמות משתמשים : 220 מיליון

    סנאפצ’אט היא פלטפורמה חברתית להעברת הודעות בעזרת  תמונות או סרטונים  המאפשרת לך לשוחח עם חברים באמצעות תמונות. זה מאפשר לך לבדוק סטורים של החברים שלך באופן רציף ולהתעדכן על מה שהם חווים ומעלים .

    טלגרם

    כמות משתמשים : 260 מיליון

    רשת מסרים מיידיים זו דומה ל- WhatsApp והיא זמינה בפלטפורמות ביותר משמונה שפות. עם זאת, טלגרם תמיד התמקדה יותר בפרטיות ובאבטחת המסרים שאתה שולח דרך האינטרנט באמצעות הפלטפורמה שלה.ישנן מספר דרכים שבהן מותגים יכולים להשתמש בטלגרם, מלבד מתן תמיכת שירות לקוחות. לדוגמא, מותגים יכולים ליצור צ’ט-בוטים לפלטפורמת Telegram או לעשות שימוש בתכונת הערוץ של Telegram כדי לשלוח הודעות למספר בלתי מוגבל של מנויים בצורה אוטומטית.

    באילו רשתות חברתיות המותג שלכם יכול להצליח יותר ?

    ללא קשר לגודל אתרי המדיה החברתית, חשוב ביותר לשקול אם קהל היעד של המותג שלך פעיל באותם אתרי מדיה חברתית. עם זאת, אתרי מדיה חברתית גדולים יותר, כמו פייסבוק, נוטים לכסות מגוון רחב של תחומי עניין ונושאים, מה שהופך אותו למתאים לרוב המותגים.

    דילוג לתוכן