Skip to content
Home » News » פירוש מזלות – מזל שור

פירוש מזלות – מזל שור

    מזל שור

    פירוש ההורסקופ של מזל שור לפי האסטרולוגיה . מה התכונות והמאפיינים של מזל שור, פירוש לאישה וגבר. זוגיות, קריירה, כסף ומשפחה.

    תכונות ומאפיינים

    אלמנט: אדמה

    איכות: קבועה

    צבע: ירוק, ורוד

    יום: שישי, שני

    כוכב שליט: ונוס

    התאמה זוגית עם מזלות :עקרב, סרטן

    מספרי מזל: 2, 6, 9, 12, 24

    טווח תאריכים: 20 באפריל – 20 במאי

    הורסקופ ופרשנות לפי האסטרולוגיה

    אנשים שנולדו במזל שור חשים צורך להיות תמיד מוקפים באהבה, פונים לעולם החומרי, אוהבים מאוד נהנתנות והנאות פיזיות. שור מאופיין באלמנט האדמה, ממש כמו מזלות  בתולה וגדי, ושור בעל יכולת לראות דברים מנקודת מבט מעשית ומציאותית. קל להם להרוויח כסף ולהישאר באותם עבודות במשך שנים, או עד לסיומם בצורה הטובה ביותר. מה שאנו רואים לעתים קרובות כעקשנות יכול להתפרש כמחויבות, והיכולת שלהם לבצע משימות בכל מה שנדרש היא ראויה להערצה. זה הופך אותם לעובדים מצוינים, חברים ושותפים גדולים לטווח הארוך,הם  תמיד שם עבור אנשים שהם אוהבים. הם לפעמיים שמרניים או מטריאליסטיים לעיתים, עם השקפות על העולם המושתתות על אהבתם לכסף ולעושר.

    קריירה עבודה וכסף

    בי אדם במזל שור בדרך כלל אוהבים כסף ויעבדו קשה על מנת להרוויח אותו. הם אמינים, חרוצים, סבלניים ויסודיים, כעובד או כמי שנמצא בעמדת כוח. כאשר הם מתמקדים בפרויקט מסוים, הם ישקיעו בו בצורה המקצועית ביותר, לא משנה מה יקרה בעולם סביבם. יציבות היא המפתח להבנת שגרת העבודה שלהם. החיפוש אחר הנאות חומריות ותגמולים הוא צורך ממשי לבנות את תחושת הערך שלהם ולהשיג אורח חיים מפואר ומספק. תפקידם

    שור הוא תחת כוכב שליט  של השמש  שמאופיין על ידי אנשים מסודרים היטב עם הכספים שלהם, וכל החשבונות שלהם י. הם דואגים לפנסיה שלהם, לוקחים אחריות וחוסכים קצת כסף ליום רע, עבודות ומקצועות  המתאימים למזלות שור הם חקלאות, בנקאות, אמנות וכל מה שכרוך במיומנויות קולינריות.

    אהבה, זוגיות ומין

    ההתאמות הטובות ביותר עם: דגים, בתולה וגדי.

    מזל שור חייב להרגיש משיכה פיזית מההתחלה. אך מי שרוצה להשיג את  הנשים האלה צריך קודם לעבור את המחסומים החיצוניים והמסיכות שהן שמות על בתחילת הקשר. שוורים לא נותנים לאף אחד לראות את חייהם הפנימיים, והם עשויים להיראות מעט רשמיים עד שתוכיח את ערך האמיתי.

    במקום לפלרטט, מזל שור מעדיף שיחה אמיתית על פני סמאל טוק או בדיחות. 

    אבל למרות שהוא עשוי להיראות רגוע כשהוא  בסביבה חברתית, הדרך בה שור מבטא מיניות  בצורה הטובה ביותר באמצעות תחושות פיזיות, ומה שמדליק אותם  הוא בדיקת גבולות כאשר הם נמצאים  במערכת יחסים עם מישהו שהם סומכים עליו.

    כאשר הם יוצרים מספיק אינטימיות עם אדם אהוב, הם הופכים להיות מעט דביקים, לפעמים אפילו נזקקים לתשומת לב, ועליהם לשמור על רגשותיהם.

    מזל שור גבר

    הוא אינטליגנטי וטוב מאוד עם מילים (אם כי לעתים קרובות הוא יכול להיראות שקט), הוא יחשוב זמן רב על המילים שהוא בוחר.

    אם הוא לא בטוח מה הוא מרגיש או מה הוא באמת רוצה לומר, הוא יכול פשוט לשתוק. לעתים קרובות, גברים במזל השור אינו מהיר במיוחד בכל מה שקשור לעיבוד רגשותיו, כך שתצטרך לתת לו זמן להרהר בשינויים או במעברים רגישים. היה מוכן להיות סבלני מאוד איתו.

    בנים נכנסים לזוגיות עם עם לבו וכל רגשותיו ל, לעתים קרובות מדי גברים אלה ייסגרו כאשר הם נאלצים לקבל החלטות רגשיות קשות וימצאו דרך להסתגר עם עצמם במה שהם באמת מרגישים. 

    מזל שור אישה

    תכונות האישיות שיש לנשים הופכות אותן להתגלמות של כוח ויופי. איש 

    אמנם הם ידועות כעקשניות, אך בכל  מה שנוגע למערכות היחסים הרומנטיות שלהם, הם עושים הכל מעבר לכולם כדי לוודא כי כל אחד מטופל היטב. 

    אם תרצה להשיג נשים ובנות במזל שור תצטרך לפנות לתחושות  הרומנטיקה שלה. נשים כאלה נכנסות למערכות יחסים בקצב איטי, הן זקוקות לדברים שיתקדמו לאט, ולעתים נדירות יקפצו לקשר מיני במהירות ובלי לחשוב זמן רב על הבחירות שלהן.

    מפורסמים שנולדו במזל שור

    טאיו קרוז, ג’ורג’ קלוני, מארק צוקרברג, סלבדור דאלי, קרל מרקס, וויליאם שייקספיר.

    דילוג לתוכן