Skip to content
Home » News » פירוש חלומות – חלום על מוות

פירוש חלומות – חלום על מוות

    חלום על מוות

    כשמדובר בחלומות, אין כמעט דבר מטריד יותר מאשר לחלום על מוות, בין אם זה שלך או של אדם קרוב אליך. למרות שחלומות שקשורים למוות עשויים להיראות כמו סימן רע, אין צורך להרגיש מודאגים מדי מהם. למעשה הם יכולים לתאר מעבר חיובי או שינוי בחייך.

    משמעות מוות בחלום 

    כמה פעמים חלמת חלום שיש בו מוות של אדם קרוב ? האם חלמת אי פעם שמישהו שאהבת ימות או ראית בחלום מישהו שכבר  שנפטר. למרות שאנחנו לא מדברים עליהם לעתים קרובות, הייתי אומר שהמוות הוא נושא חלומי נפוץ ביותר.

    חלומות הם, אחרי הכל, דרך עבורנו לעבד את החיים. וחלום על מוות הוא לעתים קרובות דרך לעבד את הפחד מהלא נודע. חלומות על מוות  יכולים להופיע כשאנחנו בעיצומו של מעבר עבודה, גירושין, משבר זהות או כל סוג אחר של שינוי משמעותי. בשנת 2020, כולנו עוברים שינוי ברמה מסוימת. כולנו מחוברים, אז ברמה מסוימת, כולנו מושפעים.

    באופן כללי, חלום על מוות הוא ככל הנראה סימן לכך שאתה נמצא בתקופת שינוי, אך כך תוכל לפרש עוד יותר סוג זה של חלום על סמך הפרטים.

    חלום על מוות של  אדם קרוב

    אם מדובר בחלום שבו אדם שאתם מכירים מת,אדם קרוב אליכם  כמו בן משפחה או חבר הכי טוב או בן / בת הזוג שלך, אז זה אומר שהם כנראה קוראים לך לעשות איזשהו שינוי בחיים האמיתיים. פירוש מוות בחלום הוא שינוי המתרחש באופן טבעי, ואילו רצח הוא שינוי מאולץ,עליכם להכריח את עצמכם להפסיק לעשן או עליכם להכריח את עצמכם לנתק חברות עם אנשים שעושים לכם רע. אם מישהו שאתה מכיר וקרוב אליו מנסה להרוג אותך, אז הם כנראה קוראים לך לבצע שינוי גדול בחיים שלכם.

    פירוש חלומות על מוות לפי הקבלה

    על פי עולם הקבלה הפרשנות לחלומות על  מוות בדרך כלל אינם קשורים למוות פיזי – בדרך כלל מדובר במוות במובן מטפורי יותר. לעתים קרובות הם מצביעים על כך שמשהו בחייכם משתנה בעיקר או מסתיים כדי לאפשר מקום למשהו חדש ושונה לחלוטין. “לחלום על מותך מסמל שינויים פנימיים, טרנספורמציה, גילוי עצמי והתפתחות חיובית שקורים בתוכך או בחייך”, זה נפוץ גם שחלומות מוות מתרחשים בתקופות מעבר בחיים – אז אם אתה בתהליך של מעבר, להיכנס למערכת יחסים חדשה, להתחיל עבודה חדשה או לשנות משהו אחר חשוב בחיים שלך.

    פירוש חלומות על מוות לפי היהדות והגמרא

    הקשר בין מוות לחלומות  דרך הפירוש של התנ”ך מרתק מאוד, מכיוון שכפי שהתנ”ך מציע שהמוות הוא חלום, לא אירוע אמיתי.

    התנ”ך מציע גם שתוכלו למות פעמיים – בפעם הראשונה מדובר במוות פיזי, ובפעם השנייה מדובר במוות הנשמה.

    אבל, עלינו לומר שעל פי המקרא, המוות אינו הרס. זהו רק סופה של דרך אחת, והתחלה של דרך אחרת, זהו רק מצב של חוסר הכרה זמני בזמן שהאדם ממתין לתחייה שללא ספק יגיע.

    התנ”ך מכנה ללא הרף חלום ביניים זה החלום שנמצא איפשהו בין שני שלבי הנפש או הנפש.

    יש משהו במוות בחלום – יש לו משמעות שאפשר להבין דרך הספר הקדוש.

    חלומות על אנשים נפטרים לפי הפסיכולגיה

    לרוב האנשים מאוד לא נוח עם מושג המוות, אם כי לחלקם מאוד נוח לדבר על כך ומאוד מקבלים את זה. החוויות והמשמעויות האישיות שלך למוות (כמו גם האמונות שלך לגבי מה שקורה כשמישהו נפטר) ישחקו תפקיד בהבנת הסמליות של המוות בחלום שלך.מוות בחלומות הוא בדרך כלל דרך למשוך את תשומת ליבך, אך שאר הפרטים בחלום יספקו יותר רמזים לגבי מה באמת אתה  זקוק לתשומת ליבך או איזה מסר החלום מנסה להעביר לך.

    דילוג לתוכן