Skip to content
Home » News » פירוש חלום – חלום על תנין

פירוש חלום – חלום על תנין

    חלום על תנין

    חלום על תנין או אליגטור מנבא התחלה חדשה או שינויים בחיים שלך. חלום זה יכול גם להצביע על סכנה בדרך כלשהי, יכול להדגיש את האינטואיציה שלך, את התובנות הרוחניות שלך ואת הצעדים הרוחניים שאתה צריך לעשות בעתיד הקרוב.

    משמעות של חלומות על תנינים 

    ישנם תיאורים רבים ושונים בהם נוכל להשתמש כדי לתאר את הפרשנות החלומית של התנין כמו :חוכמה, הונאה, כוח, שליטה. היות ותנין ניתן להתאמה בטבע החלום קשור להיותך גמיש בחיים. האם יש משהו שמאיים על אורח החיים שלך? לחלום זה יכולות להיות משמעויות רבות.

    פירוש חלום על תנין גדול או קטן לפי הפסיכולגיה

    חלום על תנין קטן הוא משמעותי במיוחד, ואם אתה חולם על תנין בעל גודל קטן וצבע יוצא דופן, עליך לשקול זאת כסימן אזהרה, עליך להיזהר יותר מהאנשים הקרובים ביורת  אליך. העובדה שהתנין בחלומך היה קטן היא סיבה מצוינת להאמין שאנשים מחכים שתעשה טעויות. אתה צריך להיות זהיר יותר בבחירת החברים שלך.

    חלום על תנין טורף

    החלום מצביע על כך שמישהו קרוב אליך לא ישר. היות והתנין חי גם על המים וגם על הקרקע והוא אמפיבי, הם מצביעים על הרגשות (מים) והגשמיים (כדור הארץ). כתוצאה מכך, ניתן לחבר את החלום גם למודע שלנו בשל העובדה שיש לנו חלום של זוחל קר רוח זה. נטען כי התנין יכול גם לסמן חוכמה נסתרת.

    הפרטים האמיתיים של החלום חשובים באותה מידה, כאן סיפקנו משמעות מיסטית וגם המשמעות של פרויד של ראיית התנין היא פסיכולוגית במהותה, הוא האמין שחלום זה מתבטא בשל המאפיינים שלנו להיות אגרסיביים בחיים. תנין גדול יכול גם לייצג את הצורך לסקור את הרגשות שלנו, במיוחד כלפי אחרים. 

    תנין בחלום לפי הקבלה

    בגלל הקשר  של התנין עם הדת, התנין יכול להתכוון לכך שהיבטים שליליים מסמנים סכנה שתיכף בקרוב לחייך. חלום כזה מרמז על  בגידה מאדם קרוב.אל תסמוך על אף אחד כאשר אתה רואה תנינים בחלומך. להרוג תנין בחלום זה מזל גדול, זה אומר שהדאגות שלך נגמרו. תנינים ותנינים הם סמלים מדאיגים בחלומות. אם אתה לא הורג את התנין, ייתכן שהחלום הזה לא יהיה חיובי, אבל זה דווקא אזהרה. הם נראים מפחידים, במיוחד הלסתות הגדולות והחדות. תנינים יכולים להיות מעט מפחידים ולא משנה איך הם מופיעים בחלום. הם סמלים חזקים וחינניים המופיעים בחלום. אם התנין רודף אחריך, זה יכול להעיד על הפחדים שלך בחיים. אם התנין פתח את לסת פיו, זה מעיד על משהו שנתקע או תקוע בחיים הערים. גלול מטה כדי למצוא את החלום הספציפי שלך וכדי לקבל משמעויות נוספות.

    חלומות שאתם דורכים על תנין

    אם אתה במקרה חולם שאתה עומד על גבו של התנין, פירוש הדבר שתעמוד בפני צרות רציניות, ותצטרך להתמודד עם איתם לבד. אתה תשיג את מה שאתה רוצה אם תישאר עיקש. חלום על התנין אמור להניע אותך לצפות במה שאתה אומר סביב אחרים כדי שלא תצא נבגד במפתיע.

    תנין שרודף אחרייך בחלום

    התנין שרודף אחריך או צד אותך בחלום ממחיש שאתה הולך לגלות תכונות רבות לגבי עצמך ברמה הנפשית. התוצאה הסופית של החלום חשובה לא פחות. אם התנין הורג או נושך אותך אחרי שרדף אחריך, זה מצביע על כך שאתה הולך לנסות לעבור מעבר לאזור הנוחות שלך, זה יכול גם לסמן שמישהו יהיה די מרמה.

    דילוג לתוכן