Skip to content
Home » News » פירוש חלום על נפילת שיניים

פירוש חלום על נפילת שיניים

    חלום על נפילת שיניים

    האם אי פעם היה לך חלום על נפילת השיניים? או שהתעוררת באמצע הלילה כדי לבדוק אם השיניים שלך שלמות? אז מה הפירוש של החלומות האלה על שיניים שבורות ומה הם אומרים עליכם ועל המצב הנפשי שבו אתם נמצאים כעת.

    פירושי חלומות – נפילת שיניים / איבוד שיניים בחלום

    חלום על שיניים שבורות מסמל את תחושת חוסר האונים שאתה מרגיש בהתמודדות עם בעיות ודילמות יומיומיות. משהו בחייך גורם לך להרגיש חסר אונים לגבי החלטות חשובות שאתה אמור לקבל שיכולות לייצר אצלך חרדה.

    החלומות הרגילים השיניים  כוללות חלומות על אובדן שיניים, יריקת שיניים, שיניים מתפוררות או נסדקות, שיניים שחורות או נרקבות. חלומות מהסוג הזה  בדרך כלל מצביעים על בעיית תקשורת שהייתה לפני מספר ימים. שיניים מסמלות את הכוח הפנימי של האדם שתלוי בך מה  כאשר אתה מדבר וכאשר אתה סותם את הפה. הדיבור שלך חייב להיות יכול להיות נשלט על ידיך. אם היה לך חלום שיניים שבורות, זה יכול להיות שלא הצלחת להעביר את דעותיך או שלא הצלחת להביע את דעותיך בצורה ברורה. זה גם מייצג שהשתקת את עצמך כשהיית צריך לדבר.

    שיניים נופלות בחלום לפי הקבלה

    אובדן שיניים מעיד על כך שאתה אדם ביישן ומרגיש לא מוערך עי ידי עצמך. חלומות על שיניים שוברות מעצימות רגשות נחותים ומדגישה גם את הצורך להסיר את המכשולים ולשפר את כוח התקשורת שלך עם האנשים הסובבים אותך. 

    שיניים נופלות בחלום ומוות

    היו מקרים של קשרים מוזרים בין שיניים שנשברו  וחלומות על מוות. בחלק מהמקרים דווח כי אנשים רבים שחלמו שהשן שלהם נשברה חוו אובדן של אדם בחייהם בתקופה האחרונה. שייניים שבורות וחלומות על מוות שלאחר מכן יכולים להיות מטרידים מאוד. עם זאת, בכל פעם שאתה חולם על נפילת שיניים אין פירושו בהכרח מותו של מישהו קרוב.

    חלום על נפילת שיניים לפי הפסיכולוגיה

    אם אתה מאבד את השיניים בחלומות שלך ומסתכל מול המראה, זה יכול להיות שמשהו  מהתת מודע שלך משתקף. ייתכן שאתה מרגיש במצוקה בגלל מידע או חוסר תקשורת . המיקום בחלומותיכם יתן לכם רמזים לאן הנושא נובע. זה יכול להיות בעיות בתקשרות, פחד  מכישלון או פחד לאבד אדם קרוב

    חלום על נפילת שיניים לפי היהדות

    המשמעות המקראית של שיניים שבורות בחלומות – על פי היהדות ,המקרא והתנ”ך, שיניים בדרך כלל מצביעות על הזנת הנשמה וגם על הגוף ועל החיבור שלנו והתקשורת שלנו עם אנשים .

    החיים פשוטים למדי, אך אנשים נוטים להקשות על עצמם. שיניים מוזכרות כמה פעמים במקרא במקביל להבנת החיים.

    בזכות השיניים אנחנו יכולים להאכיל את עצמנו ולשרוד. לפיכך, השיניים שלנו מייצגות גם כלי שאלוהים נתן לנו כדי לעזור לנו לשרוד. ובגלל זה כל כך חשוב לשמור על הבריאות של “הכלים” שלנו.

    השיניים קשורות גם למזון רוחני – אינטליגנציה, שלום וחוכמה. 

    חלום על שיניים בריאות 

    יתכן ויש לך פחד בגלל ההזדקנות הפיזית שלך  מכיוון שרוב האנשים לא נהנים להזדקן. ניתן לראות בחלום של התפוררות שיניים כסמל להזדקנות.

    כשיש לך חלום כזה, זה יכול לתאר את הפחד של האדם מפני  בעיות בבריאות שלו וההזדקנות והשפעות הגוף.

    דילוג לתוכן